۱۳۸۸ آبان ۲۳, شنبه

طرح تهوع اقتصادی

آی گلادیاتورها...
هر چقدر این رئیس جمهور منتخب خالصانه و مخلصانه مشغول قهوه ای نمودن اوضاع اقتصادی،سیاسی،فرهنگی و... مملکت است بعضی از این نماینده ها جنگولک بازی در آورده و بهانه هایی نظیر تورم و فشار بر اقشار آسیب پذیر جلوی در فشانی های داش محمود را می گیرند.در این راستا ما جمعی از بسیجی های پیرو ولایت فقیه خواستار آنیم که "لاریجانی" و "برخی نماینده ها" گیر الکی ندهند وگرنه قسمتی از لباسشان رادر آینده ای نزدیک پرچم خواهیم نمود

چه می کنه این صندوق
م.الف:دولت نهم مجموعا هزار میلیارد برابر دولت های دیگر کار کرد.زحمت کشید.بعضی ها آمدند.جو سازی کردند.یک میلیون تیتر علیه دولت در این مدت چاپ کردند.اما ما ایستادیم.گفتیم صندوق را به دولت بدهید.می خواهیم پولش را بین مستمندان تقسیم کنیم مثلا همین رحیم، صادق و باقی بر و بچس.اما من به ملت ایران می گویم اگر صندوق را ندهند حاصل دو سال کار کارشناسی(جون؟) را مجبوریم پس بگیریم

ف . رجبی
وا آقا محمود یه اسمس بزن به آقا بگو.خودش یه تشر میزنه اینا دیگه شاخ بازی در نمیارن.راستی دیگه سراغی از غلام حسین و بچه ها نمی گیری بی معرفت؟


سرانجام
طرح تهوع اقتصادی تصویب شد ، درسته که بر اثر این طرح همه حالت تهوع می گیریم ولی ملالی نیست چون در نهایت به نفع اونا تموم نمیشه.

۲ نظر:

اغلن گفت...

عرض شود كه لبخند مليحي زدم؛ مخصوصاً اون قسمت ا.ن رو كه كلاً قشنگ بود.
بله آخر سر به ضرر خودشونه!

هجران گفت...

اين جا چي شده.............!
پارسال اين موقع ها كه ما سه ماه بود عقد كرده بوديم خانمي!
ديگه نگران رسيدن يا نرسيدن نبودم!
اما پيارسال دقيقا همين روزا بود كه يه روزي من شال و كلاه كردم رو رفتم خونه وحيد و بهش گفتم اگه الان ازدواج نكنيم ديگه نمي تونيم!
و اون اومدن ديدن بابام!
به سختي......به سختي....... همه چيز رو سخت به دست آورديم جز اين بچه! تا خواستيمش خدا بهمون داد.
برامون دعا كن!